۱۴ آبان ۱۴۰۱قوانین و مقررات - موسسه خیریه مهرورزان زندگی نقش جهان

قوانین و مقررات

  • Home / قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات وبسایت خیریه مهرورزان زندگی نقش جهان

نیکوکار گرامی، موارد ذیل جهت استفاده بهینه از خدمات سایت بوده و رعایت آنها به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط این موسسه تلقی می‌گردد:

* تمامی فعالیت‌های وبسایت خیریه مهرورزان زندگی مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و زیر نظر وزارت کشور، استانداری اصفهان، فرمانداری اصفهان صورت می‌پذیرد.

* مطالب این وبسایت صرفاً به‌منظور اطلاع‌رسانی اشخاص حقیقی و حقوقی که مایل به آشنایی، همکاری، کمک‌رسانی و یا کسب اطلاعات تخصصی در حوزه‌های حمایتی و نیکوکاری خیریه مهرورزان زندگی هستند انتشار می‌یابد.

* حقوق لوگو، تصاویر (اعم از عکس یا ویدئو) و طراحی‌های این وبسایت منحصراً متعلق به خیریه مهرورزان زندگی بوده، اقتباس و کپی از آنها به هر دلیلی حتی با قصد کمک به خیریه، فقط با صدور مجوز کتبی از طریق واحد روابط عمومی موسسه با شماره ۰۳۱۳۶۲۰۳۷۴۱ مجاز است.

* خیریه مهرورزان زندگی به جز شعبه اصلی که مشخصات آن قید شده، شعبه‌ی دیگری در ایران یا خارج از ایران ندارد.

* تمامی اقدامات خیرخواهانه‌ی اشخاص -اعم از حقیقی یا حقوقی- صرفاً در قالب روش‌های اعلام شده از سوی موسسه و یا انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای حمایت مالی امکان‌پذیر بوده و هرگونه فعالیت تبلیغاتیِ شخصی به نفع خیریه مهرورزان زندگی، خارج از این چارچوب و بدون اخذ مجوزِ مکتوب و ارائه‌ی تمامی مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاحِ داخلیِ جمهوری اسلامی ایران، غیرقانونی بوده و مورد پذیرش خیریه مهرورزان زندگی نخواهد بود.

* هرگونه استفاده از نام و لوگوی موسسه بدون اخذ مجوز در تمامی فضاهای تبلیغاتی و رسانه‌ای حقیقی و مجازی یا با عنوان حمایت از خیریه مهرورزان زندگی، صرفاً با انعقاد تفاهم‌نامه یا اخذ مجوز در چارچوب قوانین مدون کشور و اساسنامه و قواعد داخلی این خیریه امکان‌پذیر است.

* یادآور می‌شود رعایت موارد فوق، نشان‌دهنده‌ی همراهی و پشتیبانی شما عزیزان از مقررات سازمانی خیریه مهرورزان زندگی بوده و پایبندی به این قوانین، زمینه‌ساز افزایش تعامل و اعتماد طرفین است.

محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای “خیریه مهرورزان زندگی” محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، به روزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند. کاربران موظف هستند که به صورت دوره ای به این صفحه مراجعه کرده تا از تغییرات احتمالی در قوانین آگاه شوند. همچنین “خیریه مهرورزان زندگی” بعد از هر بار به روزرسانی خبری مبنی بر تغییرات در این صفحه را در قسمت اخبار منتشر خواهد کرد.

ارتباط مستقیم با کاربران

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.mehrarzanezendegi.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال Email از طرف آدرس های رسمی و تایید شده در وب سایت، با شما تماس نمی گیریم.

“خیریه مهرورزان زندگی” هیچ گونه وب سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.mehrvarzanezendegi.irو همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه های گفتگوی اینترنتی ندارد و هیچگاه با این روش ها با شما تماس نمی گیرد.

برای تماس با خیریه مهرورزان زندگی، فقط روش ها و آدرس های ایمیل ذکر شده در بخش تماس با ما مجاز می باشند. اگر می خواهید برای ما پیامی بفرستید فقط با این آدرس ها در تماس باشید.